miercuri, 23 decembrie 2009

Craciun fericit!


"So this is Christmas..."



OK... Stiu ca am ales un titlu clasic, dar atunci cand inseamna mai mult decat simple cuvinte care formeaza o urare, atunci cand vin din suflet, nu conteaza cat de simple sunt. Simplitatea este, cu siguranta, cel mai sugestiv mod de a transmite sentimentele. Fiecare are modul propriu de a-si exprima sentimentele si chiar daca nu putem nascoci pe moment cuvinte marete, chiar si cele mai simple vorbe le pot transmite celorlalti ceea ce simtim.

Va scriu de astazi pentru ca nu stiu daca o sa am timp maine si vreau sa fiu sigur ca am lasat o amprenta inainte de Craciun. Sunt sigur ca am trait cu totii zile speciale in ultima perioada si mai cred ca asa va fi pana dupa intrarea in noul an.
Vreau sa va transmit tuturor celor care cititi aceste randuri un Craciun fericit din partea mea si din partea fetelor, Miky si Alina. Cred ca vor scrie si ele cat de curand.
Maine seara sper ca Mosul sa va aduca tuturor ceea ce va doriti. Nu o sa va spun ceea ce imi doresc de Craciun pentru ca as strica surpriza. :D Apropo de surprize, cred ca o sa revin pana la sarsitul anului cu inca vreo... doua surprize (placute, sper).

La final, las ca de obicei melodie, careia nu i-am dat atentie pana anul acesta. Exista foarte multe variante si cover-uri, dar cea mai speciala este dupa parerea mea cea cantata de Celine Dion.

3 comentarii:

  1. Craciun fericit si voua si mult succes in 2010. Sper sa reusiti ce v-ati propus. Sansa sa fie cu voi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Craciun Fericit ! ...Succes mai departe si sa indepliniti ce v-ati propus ...

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumim!
    Momentan suntem intr-o mare... criza de timp! Noi speram sa inregistram piesa pentru Eurovision cat mai repede si s-o inscriem in concurs.
    Si, Doamne-ajuta, sa ne vedem in finala! :D
    Cam asta ne-am propus pentru inceputul anului. Si cateva surpize, care vor veni ceva mai repede, daca lucrurile merg bine.

    RăspundețiȘtergere