sâmbătă, 5 decembrie 2009

Hello :)

L-ati cunoscut deja pe Florin...da, baiatul :D... pentru cei care nu stiu, eu = una din fete. Miky, mai precis.
Hm, cum sa incep, cum sa scriu, despre ce sa scriu, etc...intrebari care tocmai imi trec prin cap. Pana la urma e un blog, deci am voie sa scriu absolut orice imi trece prin minte. Sau nu chiar, pentru ca acum ma gandesc la New Moon :)). Nu, nu sunt una din fanele infocate ale seriei, dar tocmai l-am vazut si e foarte nice :)...

Revenind la scopul pentru care a fost creat acest blog, adica promovarea trupei noastre, Endless ( :>:> ), ce sa zic, toti suntem entuziasmati si chiar vrem sa iasa ceva. Dar pentru asta avem nevoie si de voi, cei care ne cititi in acest moment, gandurile practic. Nu ne priviti cu superioritate, suntem mici ( :-@ asta zice toata lumea :P) si trebuie sa incepem si noi de undeva cu publicitatea :P. Acel "undeva" e aici, pe blog.

Va invitam sa va spuneti liber pareri, comentarii, intrebari (chiar si critici, dar mai putine :D :P :-"). Anyway, we need it :P

Ah, si sa nu uit, "La Multi Ani" celor care isi sarbatoresc ziua de nume maine !! ;;)

Gata Florin, am scris... :D

Enjoy!

2 comentarii:

  1. Bravo, felicitari. SUCCES! CB MEDIA (www.cbmedia.ro) Asteptam sa colaboram cu un clip

    RăspundețiȘtergere
  2. Succes :) .... Si imi pare rau ca nu ati mai venit atunci la bal :(

    I'm Sorry ! :( ...

    Profesorii IDIOTII :D

    RăspundețiȘtergere