marți, 15 decembrie 2009

Winter all around!



Ningeee!!! Am primit de la Mos Craciun o saptamana de vacanta in avans, iar acum, sa nu ne plictisim, ne-a trimis si zapada. Cred ca toate lumea o astepta... bine, poate nu toata lumea. :)) Ii compatimesc pe cei care trebuie sa suporte traficul dat total peste cap.

Daca tot ati intrat aici, lasati impresiile voastre despre prima zapada de anul acesta si o sa dezbatem impreuna subiectul la comentrii. Prea multe nu pot sa mai scriu pentru ca a inceput un episod nou din Ghost Whisperer. :D ( I love Jennifer Love Hewitt :X - sper ca ne citeste blogul :)) ). Nici nu ai cum sa n-o iubesti:





Cat de curand o sa scrie Alina despre un articol cu noi aparut saptamana trecuta. O sa vedeti despre ce este vorba. Alina, asteptam cu nerabdare (mai ales eu :D )!
In final, va las si eu un clip pe care il consider foarte bun. Vroiam sa pun Lady GaGa "Bad Romance", dar stie toata lumea piesa si clipul.
Ladies and gentlemen, I present to you Rihanna "Russian Roulette"

2 comentarii:

  1. Am jucat Fotbal pe Zapada :X ... Super :)) :))

    app... mie imi place mai mult Hillary Duff :X :P ;;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Aaaa... da si mie imi place Hillary Duff. :P
    Dar nu mai mult decat Jennifer; :P iti dai seama ca nu pot scrie asta aici... daca ne citeste bolgul :))

    RăspundețiȘtergere