sâmbătă, 2 ianuarie 2010

Inceput de 2010






La multi ani!
Iata ca ne "citim" si in 2010. Am intrat cu totii in noul an cu foarte multe sperante. Ceea ce imi doresc in acest nou an este sa reusim sa realizam tot ce ne-am propus, in primul rand cu trupa. Inca doua zile de vacanta, apoi incepem in forta!
Zilele trecute, cei de la monden.info au realizat alaturi de cititori un top al celor mai bune melodii romanesti din 2009.
Din muzica romaneasca mi-au placut foarte multe melodii, insa au fost unele care mi-au atras atentia inca de la prima ascultare (e greu sa fac o selectie). Topul meu arata cam asa:


1. Dj Project - Miracle love
2. Elena Gheorghe - The balkan girls
3. Dj Andi & Stella - Freedom (care a rasunat pe toata strada la miezul noptii, de revelion)
4. Cristina Rus - I don't see ya (daca nu stiam de prima data cine o canta, nu as fi crezut ca este compusa de cineva din Romania)
5. Blaxy Girls - Dear mama

Iar topul pieselor straine:
1. Beyonce - Halo
2. Jordin Sparks - Battlefield
3. Mariah Carey - Obsessed
4. Lady GaGa - Lovegame (toate piesele lansate de Lady GaGa pot fi hiturile anului)
5. Yohanna - Is it true (Islanda Eurovision 2009)

Astept si topurile voastre. Sunt convins ca si in 2010 vor fi foarte multe melodii bune.

Un comentariu:

  1. La Multi Ani ! :)

    Mah... cand a venit sormea acasa de la facultate... m-a innebunit cu Lady Gaga :) ... are ceva melodii frumose :) ...

    parca :-?

    [ Bad Romance ]
    [ Alejandro ] ...mmmmm... parca astea erau :)

    RăspundețiȘtergere