luni, 7 decembrie 2009

Hello again...

Lipsa de inspiratie a colegilor mei de trupa a facut sa-mi revina mie misiunea de a scrie azi pe blog...Probabil va intrebati unde este cea de-a treia persoana din trupa. O sa-si faca aparitia curand, nu va faceti griji.

In fine, motivul pentru care scriu azi, {de data asta stiu despre ce vreau sa scriu :)) } este acela ca avem niste multumiri de facut :)
Deeeeeeeci, MULTUMIM (nu intr-o ordine anume) :

RAMONEI ;;) :"> sa stii ca nu te-am uitat, cum zici tu mereu >:P

Apoi, parintilor, celorlalti prieteni, colegi etc...{Elena, pentru tine e primul album :D :)) }

DANSATORILOR, si anume : Roxy, Cristi, Nina, Bodo, Andreea si Seby, supranumit "domnul coregraf"...

Domnului profesor de muzica...

Gripei porcine pentru ca din cauza ei n-am mai reusit sa cantam la Balul Bobocilor :) :-L ...

Radio Campus pentru invitatia din 15 mai 2009 - lansarea oficiala a trupei Endless...

Domnului Claudiu Bulete de la CB Media pentru colaborarea surpriza :-" :)) {cbmedia.ro} ...

Doamnei diriginte Albu Daniela, dar si celorlalti profesori, pentru orele cand ne-au lasat sa plecam la repetitii...

Domnului Basescu pentru ca a iesit presedinte :)) ...

Si nu in ultimul rand, celor mai importante persoane FANII {atat existenti, cat si potentiali :) } ...
Daca am uitat pe cineva, imi cer scuze, atat mi-am adus aminte la ora aceasta...


La final, va las cu melodia mea preferata. Sper sa va placa.



Multumim! :) si fiti alaturi de noi in continuare :)

2 comentarii:

  1. Desigur... Miky a vrut sa spuna ca le multumim fanilor , adica parintilor nostri.. =))

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai sunt si eu pe aici un mic FAN :P ...

    RăspundețiȘtergere