vineri, 4 decembrie 2009

"Ne-am tras blog!"

Salutare tuturor!


Poate vi se pare putin ciudat titlul, dar eu l-am intalnit destul de frecvent, atat la singular cat si la plural. Eu am scris la plural... asta pentru ca ENDLESS inseamna, de fapt, Miky, Alina si Florin. Poate va intrebati de ce ne-am facut blog? Buna intrebare... Nici eu nu stiu inca. :-? O sa le intreb si pe fete sa vad ele ce zic.. :-??


Poate va intrebati cine suntem noi si ce facem in timpul liber. Aici pot sa va raspund si nu, raspunsul nu este "taiem frunza la caini"; cel putin nu mereu. E foarte ciudat sa anticipezi niste intrebari pe care ar vrea cineva sa ti le puna, daca ar vrea sa te cunoasca. :)) Hai, totusi sa va spun ca avem 17 ani toti 3 (pana pe 2 februarie :-" ) si in urma cu vreun an ne-am gandit sa lansam trupa Endless. Inca nu am hotarat ce stil muzical o sa abordam pentru ca vrem sa nu ne limitam numai la un anumit tip de piese.


Mai aruncati un ochi pe blog din cand in cand. Cat de curand o sa dam detalii despre prima noastra piesa, care speram sa se lanseze (nu ca precedenta... ) si speram ca nu vom mai lua inca o tzeapa :D


Planuri de viitor? Va dau un indiciu:








La final va las cu un preview instrumental al piesei pe care ar fi trebuit s-o lansam prin septembrie:

3 comentarii:

  1. deci...va doresc mult succes...si poate va vad pe la eurovision...va pup...:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. si melodia e super frumoasa...din punctul meu de vedere o sa faceti cariera din asta copilasi...:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Melodia este foarte frumoasa ...

    Succes !

    Cum zice Anonim :)) ne vedem la Eurovision !

    [junior] sau [senior] ? ;))

    RăspundețiȘtergere