miercuri, 16 decembrie 2009

Bun venit in lumea noastra:x

Deci in primul rand vrem sa ii miltumim lui Cristi de la ziarul opinia pentru ca joi, 10 decembrie in ziarul opinia a aparut un articol cu titlul "Trei liceeni buzoieni vor pe scena Eurovision-ului" care suna cam asa:


"Trei liceeni buzoieni isi propun anul acesta sa ajunga din bancile Colegiului National "Mihai Eminescu" , direct pe scena Eurovision-ului a carui finala va avea loc in Norvegia . Elena Cernat, Mihaela Bogzoiu si Minzala Florin formeaza de un timp trupa ENDLESS.Tinerii in varsta de 17 ani au participat pana acum la cateva festivaluri locale , dar asta nu i opreste sa spere ca vor putea da marea lovitura.Urmand modelul devenit deja clasic pentru toate formatiile debutante , buzoienii au luat lectii de canto la Palatul Copiilor si au cautat un compozitor talentat care sa le faca o piesa de succes. Asa au luat legatura cu Claudiu Bulete care a mai colaborat cu Mihai Traistariu iar in 2009 a reusit sa ocupe locul III in finala Selectiei Nationale Eurovision din Romania cu piesa "Legenda sanzienelor"." Piesa cu care o sa ne inscriem in concurs este o melodie pop-dance cu influente folclorice,traditionale. Noi credem ca va prinde bine la Eurovision , dar, din pacate , mai avem nevoie de o mica sponsorizare de 200 de euro pentru a termina munca din studioul de inregistrari",a declarat Florin Minzala.
Membrii trupei ENDLESS sunt hotarati sa puna la punct un show complex "ceva ce nu s-a mai facut in Romania", si nu sunt deloc intimidati ca in finala nationala s-ar putea confrunta cu nume celebre ale muziciii romanesti. "Ne gandim sa cautam si o trupa de dansatori si mizam pe faptul ca la Eurovision , show-ul se impune mai inainte de toate", a declarat buzoianul.

3 comentarii:

  1. Minzala Florin :-? imi suna cunoscut numele :)

    daca vreti bani :)) am pe un cont paypal vreo 5 euro =)) ...

    Succes ... Bafta !

    ... ne vedem in finala :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu am un cont pe amazon.com pe care am vreo 11 $, dar nu pot sa-i folosesc in niciun fel :)) Si am si ceva pe PayPal.. in jur de 7 euro. :D Hai ca e bine.. incep sa se stranga banii! =))

    RăspundețiȘtergere
  3. bai deci acum am aflat si eu ca varmiu are o formatie :)))

    RăspundețiȘtergere