miercuri, 9 decembrie 2009

It's me again!

ya...Here I am, once again \:d/ :))) nu, nu ma refeream la versurile lui Kelly Clarkson, "Behind this hazel eyes", vroiam sa zic doar here I am...ultra-mega-plictisita :)) si daca o sa o mai tin mult asa {ps: sunt acasa, racita, nu am mai iesit afara de 1 milion de ani :D si nu e porcina :D}, cum ziceam, daca o mai tin mult asa, adica de cate ori sunt plictisita, scriu pe blog, am toate sansele sa va plictisesc si pe voi in curand :)) daca nu am facut-o deja :D

Deci, daca cineva binevoieste sa-mi indice vreo metoda anti-plictiseala, in afara de cele deja practicate (de ex: mess, filme, jocuri, vorbit la telefon, dormit, TV) e bine primit :)

Si pentru fanul nostru numarul 1 s-ar zice ;;) Radu alias Karaoke => mersi k ne citesti aberatiile in fiecare zi :P :D :*

Cam atat...see ya!

3 comentarii:

  1. Si eu am innotat intr-o cana de ceai :)) si acuma stau la lumina becului sa ma usuc pe un morman de pastile :)) ...

    Metode antiplictiseala :>

    1.Compune ceva
    2.Eu mai creez site-uri cand nam ce face :))
    3.Mai creez ceva bannere, imagini si toate cele
    4.Fa de mancare si asa imi este foame :))=))

    RăspundețiȘtergere
  2. Incearca sa inveti piese noi! Daca nu le poti canta...asculta-le si intelege fiecare nota!

    RăspundețiȘtergere
  3. nu am inspiratie la ora asta ..dar va urez mult succes....am asc si eu mel voastra de la radu ca bulangiu nu a vrut sa mio dea..:)):))......asteptam un rezultat bun din partea voastra ...>:D<

    RăspundețiȘtergere