duminică, 17 ianuarie 2010

Drumul spre Selectia Nationala Eurovision




Salutare tuturor... sper ca mai citeste cineva din cand in cand ceea ce scriem. Recent nu am mai avut timp sa postam nimic pentru ca a fost o perioada foarte incarcata. Final de semestru: note, medii, teze...


Saptamana aceasta a fost plina de evenimente si vreau sa le mentionez doar pe cele mai importante. Desi discutiile despre inscrierea unei piese la Eurovision au inceput din toamna si s-au intensificat prin noiembrie-decembrie, saptamana trecuta am zis: "Gata... nu mai putem participa anul acesta." Luni a venit surpriza. Am primit demo-ul piesei, urmand ca miercuri sa o inregistram. Inregistrarile au durat cam 3-4 ore, iar Claudiu Bulete, producatorul, a avut grija ca in seara zilei de 13 ianuarie sa fie gata varianta finala. Pe aceasta cale ii multumim pentru tot efortul depus ca aceasta piesa sa sune intr-un mod absolut genial! O sa vedeti despre ce este vorba foarte curand!!

Desi a fost inscrisa pe ultima suta de metri, noi avem incredere in melodie si speram sa treaca de faza de preselectie. Pentru ca multi au vrut detalii cand au aflat ca am inscris-o, o sa spun eu acum cateva chestii. Are o linie foarte pozitiva si suntem siguri ca va prinde in special la publicul tanar. Nu are influente folclorice asa cum am spus intr-un articol, mai demult, dar are influente actuale.

Asteptam cu nerabdare preselectia si speram la un rezultat cat mai bun si la sustinere din partea celor carora le va placea piesa.

Pe curand!

6 comentarii:

  1. Piesa e bestiala :) ... deoarece mi-am formatat pc-ul :) si lenea e mare [ sa descarc alte melodii ] :)) =)) de 2 zile doar piesa voastra ascult :D ... colegii mei au spus ca e frumoasa, prietenii au spus la fel :) ... ba chiar s-au suparat pe mine :)) ca nu le-am dat melodia :D ...
    Puneti ceva poze de la inregistrare :) atrage publicul :P ...

    P.S.- Alina lasa tigarile :) ... iti strica vocea si e pacat :D

    RăspundețiȘtergere
  2. :)):)):))...karaoke e un bulangiu ..is coleg de clasa cu el ..nu vrea sa imi dea si mie melodia ...nu o dau la nimeni ...:))...foarte frumoasa am ascultato in galagia din clasa da e frumoasa rau ..mult succes. si un rezultat foarte bun...partea cu tzigarile alinei ..nu cunosc:))

    RăspundețiȘtergere
  3. superba piesa:X

    paca cu nu a`ti putut venii la noi la bal:(

    succesc in continuare:*

    RăspundețiȘtergere
  4. bafta in drumu p care l-ati ales..sunteti ff buni..:X:*...pkt ca nu am putut sa va bagam la ball..(sunt col lu kara0ke:">)..asta e ..poate cu alta ocazie...:X:*...
    oricum sunteti Buni!!

    SuCcEsS!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumim pentru comentarii; pt noi acestea inseamna foarte mult, mai ales ca suntem la inceput si asa putem sa ne dam seama de sustinerea pe care o avem.

    O sa punem si cateva poze de la inregistrari azi-maine... :-?? O las pe Miky sa le aleaga :D :))

    Si noua ne pare rau ca nu am putut sa cantam la balul vostru, dar la primul concert va luam pe toti in backstage. :D:D

    Piesa o s-o primiti cu totii, cam intr-o saptamana, imediat ce va putea fi promovata.

    Thanks again!!! :D

    RăspundețiȘtergere