vineri, 8 ianuarie 2010

Long time no see :)

Ei bine, iata-ne aici si in 2010, dupa cum zice si Florin...pt mine a inceput putin cam ciudat anul, dar in timp, o sa ma obisnuiesc (probabil pana prin septembrie :D).
Sa va impartasesc dorintele mele pt noul an? Biiine, hai ca va spun :

Cred ca pe primul loc stiti ce se situeaza : trupa. Deci : sa ne lansam o piesa, clip, album etc, sa fim mai cunoscuti, lucruri generale pe care si le ar dori orice artist.
Apoi, sa aiba loc ODATA Balul Bobocilor :)).
Sa ne facem mari :)).
Sa castige Florin la super bingo.
Sa fac 18 ani :-"
Desigur, sa fim sanatosi, voiosi, voinici si toata gama de atribute.
SA AVEM SI NOI FEEDBACK :)) mai mult :D
Sa mai cantam pe ici-colo pe la emisiuni, concerte etc.
Sa castige Florin la super bingo.
Sau Alina, ca si ea mai joaca.
Sa ne creasca mare si blogul.
Sa mai fie ceata afara :X
Sa am aceeasi prieteni nebuni :X
Sa ia Dinamo campionatul :-" :D:D:D
si nu in ultimul rand : Sa castige Florin la super bingo.

Cam astea ar fi, exceptand dorintele minore, cum ar fi : vacanta in Bahamas, vila cu piscina, masina (apropo am uitat sa pun pe lista : sa iau carnetul in toamna). Ma rog, toate lucrurile bune vi le urez si voua, chiar daca putin cu intarziere, scuzati-mi lipsa de precizie, dar sunt de parere ca lucrurile bune nu e nevoie sa fie urate doar la cumpana dintre ani. Asadar, La Multi Ani, fericire si tot ce va doriti, desi probabil ati auzit destule urari de genul...

Si va propun ca, daca intre timp nu vine Apocalipsa (s-ar putea sa vina mai repede de 2012 din cauza fusului orar si a incalzirii globale), sa ne vedem, respectiv citim, cu bine la sfarsitul anului 2010, pt a vedea care din dorintele mele s-au implinit (sper ca toate) si care nu...

Pana la urmatoare redactare :) va urez toate cele bune!

4 comentarii:

  1. Eu am termen de garantie pana in 2092 :) ... deci in 2012 nu vom muri :) [ invetez eu ceva sa nu mai murim :)) ] ...

    Anu asta sa speram ca iau si eu carnetu :)) desi nu am mai pus mana pe volan de 2 ani de zile :))

    Dinamo ia campionatul cand voi juca eu la ei ;;)
    [ Fortza Dinamo ] :)) n-a ca am zis-o si pe asta =))) :)))

    Ce draq sa mai zic si eu pe aici :)) ... Bafta v-am zis in fiecare msj ... deci nu va mai zic :))=)) ...

    aaa... :D ... Mai bine jucati la pariuri decat la super bingo dela

    RăspundețiȘtergere
  2. F misto postul..m-a amuzat destul de mult :))!

    RăspundețiȘtergere
  3. IN PRIMUL RAND: Miky, ai uitat sa scrii "Sa intram in selectia nationala pentru Eurovision"!!! :D Asta e cel mai important pentru Endless in perioada imediat urmatoare. Si am avut si ceva emotii din cauza asta pentru ca era sa nu mai participam. O sa va povestim noi mai multe, in curand...
    Sa lasam asa... putin mister.

    RăspundețiȘtergere
  4. Of! Miky, spirituala ca de obicei:))

    p.s. Dinamo va castiga!:D

    RăspundețiȘtergere