sâmbătă, 17 aprilie 2010

Am revenit!

In asteptarea norului de cenusa din Islanda si cum Florin a lasat in grija mea galeria foto, iata-ma! :D

Inainte de toate vreau sa urez din partea trupei Endless un calduros "LA MULTI ANI!!!!" pentru fanul nostru nr 1 :D Radu, alias Karaoke :D, care de cateva zile este major... Multumim k esti mereu alaturi de noi si ca ne citesti aberatiile pe aici ;))...

Asaaa....sa revenim acum la motivul pentru care sunt aici - pozele. Inainte sa vedeti pe unde am fost si ce am facut in excursie, vreau sa-mi explic indelungata absenta de pe blog : dupa cum a spus si Florin, excursia a fost foarte obositoare (dar o experienta de neuitat :x), iar programul nou de la scoala e HORROR si nu prea ne mai lasa timp de altceva...

Happy B'day karaoke, inca o data! Si iata pozele ...



Budapesta

Viena


Strasbourg

Strasbourg

Strasbourg

Ziua Euroscola :x


Noi Prieteni :D


Parlamentul European :x









Paris

Catedrala Notre-Dame de Paris

Louvre

Place de la Concorde


Si o melodie care mie imi place mult... Adam Lambert, un nou "produs" al American Idol'ului, si mega-hitul sau "whatya want from me" ...Enjoy! :)




3 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  2. "endlesshii"s-au plimbat:D:D:D...euroscola...ehee...mai vreau inapoi...si nu vreau sa ma mai intorc...vreau sa raman acolo si sa uit de "românica" cu gropile si gunoaiele ei...

    app noutati, ceva-ceva?:D:D:D

    v-am pupat si succes in continuare:X:X:X:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ms ms! :* ;x pacat ca nu ati venit si voi la mini party :(

    da mah... astia ai draq cu scoala lor cu tot, trebuie sa ma trezesc la 6 dimineata acuma :(( ... + + ca joi ne-au bagat 4 ore de matematica una dupa alta :D ... mie imi place matematica :X deci nu'i problema... da ma gandesc la colegii mei :))=)) saracii =))) ... Totusi e ceva bun la noul program :)) Luni am 2 ore de sport :X:x si miercuri 5 ore de practica :) deci ma joc ping-pong :X :))...

    Mah sincer asa :)) vb cu colegii mei din cls si ne ofticam asa oleaca :)) ca la noi diriga e preeeaaaaa ....... :)))... deci saptamana asta face o chestie :)) cica de Pasti... si vrea sa serveasca lumea cu oua... ne-a pus sa aducem oua la scoala vopsite :)) ... deci e o TAMPENIE !! :)) ...cine iti mananca oua la scoala ?! =))) ... si eu normal ca sef al clasei si presedinte al elevilor trebuie sa particip la fiecare TAMPENIE deasta X((X ...

    Presupun ca sunt mai multe poze :D ... ati selectat si voi ce e mai frumos :D ... si chiar sunt frumoase :) ...

    RăspundețiȘtergere