miercuri, 7 aprilie 2010

Videoclip Paula Seling & Ovi - Playing with fire

As fi vrut sa incep altfel postarea, dar m-am enervat prea tare aseara incat sa trec peste. Mai exact m-am enervat pe cei de la TVR (nu pentru prima data) si, in special, pe cei care se ocupa de "Telejurnal" (ce mai denumire... ca-n vremurile de mult apuse, cand eu nici nu ma gandeam inca sa vin pe lume). In timpul stirilor de aseara ar fi trebuit sa aiba premiera clipul piesei "Playing with fire", care ne va reprezenta (cu succes, sa speram) la Eurovisionul de anul acesta. Anuntata cu surle si trambite, lansarea acestui clip despre care s-a spus ca a fost realizat cu tehnologia "motion capture", folosita si pentru filmul "AVATAR", nu a fost tocmai o lansare ci prezentarea unor secvente din clip pe care le-au difuzat si saptamana trecuta.
Si Paula a fost surprinsa ca nu a fost prezentat clipul integral, dar acesta a fost urcat pe pagina oficiala de youtube a concursului Eurovision, unde se afla si clipurile celorlalte tari. Eu le-am vazut aproape pe toate si nu m-a impresionat niciunul; e clar ca videoclipul nostru e cel mai bun si se vede rezultatul muncii depuse fara incetare in ultimele 3 saptamani.
Aici este clipul... Asteptam pareri (noi ii dam nota 10+). Ce sanse credeti ca avem anul acesta l Eurovision cu Paula & Ovi? :D


5 comentarii:

  1. Nush ce sa zic :)) ...inca nu am vazut toate videoclipurile. Dupa ce le vad pe toate mai revin cu un comentariu...

    Pana acuma are 8 :) ...

    Locul de anul acesta va fi pe undeva in intervalul 10-20 ! :D ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu sper totusi sa fim undeva in intervalul 1-10 :))
    Clipul mi se pare interesant pentru tehnologia folosita si chiar e diferit de majoritatea clipurilor romanesti.
    Iar daca ai de gand sa urmaresti si alte clipuri de la eurovision, crede-ma ca vor fi multe la care nu vei putea sa urmaresti mai mult de 30 de secunde (maxim). (:| Iti spun din proprie experienta. :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca este Semifinala ! :)) Se duc duc mai departe in finala ! :D ... da in finala o sa fie in intervalul 10-20 :)) ...

    Eu credeam ca e finala, dar defapt e semifinala :)) ... sau e finala ?! :))

    Incerc sa ma uit acuma la videoclipuri :D

    RăspundețiȘtergere
  4. =)) Nu mai ma uit ... mi-au ajuns la cate m-am uitat :))=)) ...

    :)) toate melodiile sunt lente... Ar trebui sa luam locul 1 anul asta :D !

    Schimbam radical parerea... clasez Romania in intervalul 1-5 :)) :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Exact! Foarte slabe piesele de anul acesta. Printre baladele alea abia am gasit vreo 5 care sa-mi placa. Si multi europeni spun ca Romania va fi printre primele pentru ca avem o piesa ritmata.

    RăspundețiȘtergere