duminică, 30 mai 2010

Finala Eurovision...

Stiu ca am lipsit cam mult, dar am asteptat motivul destul de puternic incat sa ma faca sa scriu pe blog... Si ce motiv putea fi mai bun decat finala Eurovision-ului, desfasurata ieri, la Oslo, dupa cum bine stiti?

Ei bine, sa incep:
Locul 1 - Melodia e interesanta, dar nu as fi vazut-o pe primul loc, intr-un concurs ca Eurovision... Cel putin parerea mea... Au fost piese si muuuuuuult mai bune, cu mai multa actiune pe scena, zic eu, si am spus asta gandindu-ma la...

...Locul 2 - Turcia :x minunata melodie si spectacol pe masura. Si cred ca ei ar fi trebuit sa ia primul loc...
Locul 3 - Romania... si sunt mai mult decat multumita. Ca sa-l citez pe Florin, intr-o conversatie telefonica dupa finala, "poate asa o sa-si dea seama si romanii de ceea ce au la ei in tara..." Foarte corect, prestatie excelenta a Paulei si a lui Ovi :x

Revenind la topul meu, as exclude pe Lena din top 5... Si ar fi cam asa:

1 Turcia
2 Romania
3 Israel
4 Azerbaidjan
5 Danemarca

Mai sunt de parere ca Georgia si Norvegia meritau un loc mai bun...

Si cam asta a fost. Sa vedem la anul... Am impresia ca n-o sa mai vada Romania curand un loc atat de bun ca si cel obtinut anul acesta. Poate sunt eu pesimista, sau poate ca doar presimt adevarul. Am fost cam sceptici si la inceput in legatura cu piesa "Playing with fire", dar rezultatele ne-au uimit...
Este unul din momentele (destul de rare), in care putem spune ca suntem mandrii ca suntem romani... Asa ca, sa le savuram la maxim! :))

Iata videoclipul piesei cu care a concurat Israelul (una din piesele mele favorite :x) Si nu neg ca imi place si tipul :P:-"... :))





Voi cum ati fi vrut sa fie finala?

3 comentarii:

  1. deci ar fi fost ideal ca romania sa castige...dar e bine si asa...nu imi place melodia care a castigat...e aiurea:-&...in fine...:D

    RăspundețiȘtergere
  2. "Sa vedem la anul... Am impresia ca n-o sa mai vada Romania curand un loc atat de bun ca si cel obtinut anul acesta."

    Endless ce mai zice la anu?! Nu i-a locul 1 ? :-w

    Danemarca [ Abba - In a moment like this ] ;))

    Eu raman Roman pana la capat! :)

    1st ROMANIA !! :D [ pacat ca am ratat finala :( ...

    RăspundețiȘtergere
  3. am uitat sa inchid paranteza :))

    ...o inchid acuma =))) :))

    ]

    RăspundețiȘtergere