vineri, 5 martie 2010

well...hello :)

Ora de info...stanga - Ana pe hi5, dreapta - Diana pe facebook.....eu...blog :D

N-am mai scris de mult, si m-am gandit sa scriu akum, pt k d-na profesoara are putina treaba, se pare... ma rog...ideea era sa scriu, ideea era sa scriu despre ceva, ideea e k nu stiu ce sa scriu...

9:57 - fara inspiratie...

9:58 - Hai totusi sa va anunt despre trupa... De fapt, nu prea am ce sa va anunt, pt k nu s-a mai intamplat nimic important...Pt cititorii nostri : inca mai traim, doar ca lately am fost foarte ocupati cu Euroscola si plecarea noastra in Franta, pe 14 martie...

Ce sa va spun la final : la multi ani tuturor de 1-8 martie...si sper sa nu mai ninga:( si sa vina vara odata :D



"Be the change you want to see in the world" - Ghandi

3 comentarii:

  1. la multi ani si tie miky de 1-8 martie si la multi ani florin de 9 martie(mai nou cica se sarbatoreste si ziua barbatilor:))

    RăspundețiȘtergere
  2. La Multi Ani !

    Mamaaa :)) de cand nu am mai intrat pe blog :)) ... e clar .. m-ati injurat ?? ;)) ... hai ca m-ati injurat un pic asa :)) ... sunt si eu cu treaba :)) ... am vreo 2 proiecte la care lucrez :D ... crearea site-uri ( php,html etc.) :)) ... nu va ma zic ca va doare capu... oricum idee este :)) ca nu am reusit sa termin niciunul :)) si nici prea curand nu le voi termina :))...

    Voi ce mai faceti ? :D [ vad ca plecati in Franta ;;) dupa cum spune Miky ] ... Super :x acolo la Paris ! :D ... vreau poze :)) !!

    app :)) pe 9 Martie e Ziua Betivului ! :)) ( 44 pahare ) :)) ...

    RăspundețiȘtergere
  3. " crearea site-uri " ... ce draq am vrut sa zic eu aici :)))=)) ... voi ati inteles ?!? ca eu nu :))) ...

    ==> creez 2 site-uri :D

    RăspundețiȘtergere