joi, 25 martie 2010

Back from Europe

Cu parere de rau si cu dorinta de a o lua de la capat cat mai curand posibil, va spun ca am revenit din excursia de o saptamana la Parlamentul European care a inclus si alte cateva orase pe langa Strassbourg si in care am fost plecati eu, Miky si ceilalti colegi de clasa.
In parlament ne-am prezentat foarte bine. (Miky va da detalii...)


Acum am intrat pe blog dupa o foaaaarte lunga perioada de timp si nu stiu ce s-a intamplat cu visitor counter. Cand am plecat era undeva la aproximativ 2500, iar acum este peste 200 de mii. Am ramas socat... :)) Nu stiu cine a avut atata rabdare sa dea refresh sau daca este doar o eroare. In orice caz, multumim!


Despre excursie, cateva cuvinte... a fost foarte tare si ne-a cam lasat fara puteri. Ne odihnim cateva zile apoi ne punem iar pe treaba, in special, o sa ne concentram pe proiectul Endless.


Desigur, trupa nu a fost lasata deoparte pentru ca am filmat cateva cadre pentru primul clip in diverse orase. (Budapesta, Salzburg, Viena, Strassbourg, Paris, Praga). Urmeaza o perioada in care vom alege ce va intra in clip si in care speram sa reusim sa definitivam si piesa.


Sunt sigur ca Miky va face o foarte mare galerie foto din postarea sa, insa pana atunci va las o imagine mini-teaser :D



6 comentarii:

  1. http://www.flagcounter.com [ o statistica mai buna la blog :) ... se face statistica pe baza de ip :) ... si o sa stii exact cine intra pe forum si din ce tara etc . :D ]

    Welcome back ! Care e parerea voastra acuma despre Romanica :)) ? ...

    Ce ati facut la dezbatere ?! :) [ v-ati dus mai departe sau asta era ultima faza? ]

    RăspundețiȘtergere
  2. Thx 4 the link! ;)
    La dezbatere a fost ok! Chiar foarte ok. :D A fost ultima faza a proiectului, insa mai urmeaza ceva agitatie.
    Despre Romania acum avem o parere foarte.. "roz". :)) Cu bune si cu rele, este totusi tara noastra. Nu te simti ca "acasa" indiferent de tara in care mergi.
    Oricum a fost o experienta placuta si o sa vina cat de curand si un film al evenimentelor.

    Aaa.. si inca ceva. :D Tocmai am terminat lucrul la negativul pentru o piesa noua. Miky nu stie inca :-$ Va fi o supriza foarte mare pentru ea, mai ales ca va trebui sa-i faca o linie melodica. :-"

    RăspundețiȘtergere
  3. Se descurca ca e fata mare ;))

    Presupun ca inregistrarea va fi undeva dupa vacanta de Pasti ? :)

    Oricum nu ma supar daca pui pe youtube negativul :-" :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Inregistrarea va fi probabil in prima jumatate a lunii aprilie.
    Inca mai cautam o piesa potrivita care sa ne ajute sa spargem cluburile la vara. O sa-ti trimit negativul pe mail si chiar astept o parere. :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Misto ! \:D/

    Bv! Super :D ... Imi place ! ;;)

    Deci negativu e superb :X ...

    hai ca daca o mai ascult de 4-5 x :)) mai gasesc 3-4 sinonime :)) :)) asa ca ii dau "postati comentariu" :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma bucur ca iti place. Speram sa fie apreciata si dupa ce va fi finalizata.

    Nu este in forma finala si de-asta nu am vrut s-o pun inca pe youtube.

    RăspundețiȘtergere