marți, 2 februarie 2010

Happy B'day Florrriiiiiin! :)









Happy Birthday to you,

Happy Birthday to you,

Happy Birthday dear FLORIIIN...

Happy Birthday to you!!!!!!!


Fie ca tot ceea ce-ti doresti sa se implineasca si sa ai parte numai de lucruri bune! :)

Te asteptam sa ne spui cum e sa fii major ;;) :">

M-am gandit mult ce surpriza muzicala sa-ti fac de ziua ta :-?

...si cum ieri m-am intalnit cu Beyonce, am rugat-o sa-ti cante "Happy B'day". Foarte draguta, ca de obicei, n-a stat pe ganduri, asa ca am deschis camera si am rugat-o sa inceapa :)







4 comentarii:

  1. La Multi Ani ! :D

    Sa ai parte de tot ce iti doresti ! :)

    Traditionalele fete,bani,bautura,masini,vile si fete ddesigur :)) :))

    Hai la multi ani ! :P

    RăspundețiȘtergere
  2. :-O Eram sigur ca gasesc asta pe blog... :-W

    OK, MS MUUUUULT!! :D dar totusi, acum pot sa sterg postarea asta? :D :))

    RăspundețiȘtergere
  3. P.S.: Miky... iti las onoarea de a-ti sterge propria postare.. ziua mea este pe 29 iulie :-$ :D:D:D

    RăspundețiȘtergere
  4. la multi ani floriiiiiiinnnn!!!!

    pupici:*:*:*:*:*

    iti doresc ca tot ce doresti sa ti se indeplineasca si fie ca trupa ta sa aiba mult succes...>:D<

    LA MULTI ANI INCA O DATA si te pup

    RăspundețiȘtergere