joi, 12 mai 2011

Inca mai traim!!! (Surprisingly...)

Cu toate ca 2012 se apropie cu pasi repezi, noi inca mai traim. Desi semne de viata nu prea ati mai primit de la noi, speram ca nu ne-ati uitat complet...

Ar trebui (si ar fi logic) sa va povestesc ce am facut in ultimul timp, mai exact in ultimul an, pentru ca a trecut muuuuult timp de cand nu am mai scris nimic.

In primul rand, vreau sa confirm spusele unora, in legatura cu ultimul an de liceu : DA, Bac-ul iti mananca zilele... Bine, nu chiar zilele, dar timpul liber da... Meditatii, invatat, teme ... probabil stiti cum e.
In fine, nu asta e important (pe blog, pentru ca in viata reala ne cam sperie...), ci faptul ca noi am mai cantat pe ici, pe colo, astfel implinindu-se una din dorintele mele de acum un an (daca va mai amintiti postarea... ). Tot din capitolul "Dorinte din 2010", va anunt cu regret ca Florin nu a castigat la Super Bingo si nici la promotia de la Joe, desi mai avea putin si termina rezerva nationala de napolitane...

Revenind la Endless, for all our fans out there, we still exist...

Si aici puteti vedea ce am mai facut lately - www.youtube.com/user/EndlessOfficial

2 comentarii:

  1. deci....practic, miky...bacul chiar ne mananca zilele, mai ales proba la istorie:|...proba la geografie, hmmm....nu ma sperie...putin ma infioara...iar la romana, practic nu stiu nimic:))


    ma bucur ca ati mai dat si voi un semn de viata:d si felicitari pentru cum ati cantat la TV Sat:D


    mult succes in continuare si multa bafta la BAC:*

    RăspundețiȘtergere
  2. felicitari pentru astazi....stiam ca o sa castigati marele premiu:X

    RăspundețiȘtergere